10تا از بهترین مراکز خرید پوکت
10تا از بهترین مراکز خرید پوکت

10تا از بهترین مراکز خرید پوکت

Top 10 Things To Shopping In phuket

پوکت مراکز خرید زیادی دارد که ما در این بخش می خواهیم شما را با 10 تا از بهترین مراکز خرید پوکت آشنا کنیم.

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb1-مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت (Central Festival shopping in Phuket)

مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival)، بزرگ‌ ترین مرکز خرید در شهر پوکت است و 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد.سنترال فستیوال یکی از بهترین مراکز خرید پوکت می باشد که در حومه شهر پوکت واقع شده است. اگر می خواهید از این مرکز خرید جالب ، دیدن کنید، بهتر است برای رفتن به آنجا از یک (tuk tuk) یا تاکسی استفاده کنید.این فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل (Holiday Inn) واقع شده است. تمامی تفریحگاه‌ها یک فروشگاه شبانه دارند، ولی بزرگ‌ترین آنها در پاتونگ واقع است.

مرکز خرید سنترال فستیوال

مرکز خرید سنترال فستیوال

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb2-مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت (Premium Outlet shopping in Phuket)

مرکز خرید پریمیوم اوت لت در پوکت با یک فضای رو باز و جذاب با هوای خنک و مناسب برای خرید، طراحی شده است. در این بازار بزرگ چندین فروشگاه وجود دارد که به پوشاک بچگانه و اسباب بازی اختصاص یافته است. اگر به بازی گلف علاقمندید، خرید لوازم جانبی گلف را به راحتی می توانید در این مرکز خرید بیابید.نگران نباشید! در مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت تایلند ، یکی از بهترین مراکز خرید پوکت، می توانید بیش از 300 مارک تجاری(که 90% آن ها بین المللی می باشند )را بیابید.اگر به دنبال جایی برای خرید صنایع دستی تایلندی و سوغات هستید، به فروشگاه چانگ سری بزنید. در پریمیوم اوت لت پوکت می توانید قاشق و چنگال نقره، وسایل چوبی، کیف های دستی و شال وروسری ابریشم وکتان را خریداری کنید.

مرکز خرید پریمیوم اوت لت در پوکت

مرکز خرید پریمیوم اوت لت  پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb3-مرکز خرید نساجی  جیم تامپسون پوکت (Jim Thompson shopping in Phuket)

نساجی  جیم تامپسون یکی از مراکز خرید پوکت می باشد این فروشگاه  نساجی شناخته شده ای  با شعبه  هایی در سراسر کشور میباشد. تامپسون، یک بازرگان آمریکایی که به طرز مرموزی در ارتفاعات مالزی در سال 1967 ناپدید شد.تقریبا صنعت ابریشم تایلندی میراث این مرد میباشد. از این رو نام او را بر این فروشگاههای زنجیری گذاشته اند.در اینجا انواع  پارچه را میتوانید خریداری کنید در این فروشگاه انواع پارچه های اعلا و ابریشمی و بوتیک موجود می باشد. خروجی جیم تامپسون در جشنواره مرکزی در کنار استارباکس در طبقه همکف واقع شده است. این یک فروشگاه مطبوع بزرگ و به خوبی روشن با پنجره پانسمان و صفحه نمایش جذابی را دارا می باشد. است.

نساجی جیم تامپسون پوکت

نساجی جیم تامپسون پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb4-مرکز خرید بازارهای آخر هفته پوکت (Weekend Market shopping in Phuket)

بازارهای آخر هفته یکی از جذاب ترین مرکز خرید در پوکت است در مقایسه با بازار Chatuchak  بانکوک آن است که هر شنبه و یکشنبه در حومه شهر پوکت در یک کیلومتری جنوبی شهر پوکت در جشنواره مرکزی برگزار می شود.بزرگترین محصولات فروش در این منطقه لباس، لوازم جانبی، سوغاتی، تجهیزات ماهیگیری، کپی دی وی دی، کپی سی دی های نرم افزار، حیوانات زنده (گربه،مار و..)می باشد و تنواع خوراکی ها و سوپر مارکت ها در این بازار موجود می باشد.

بازارهای آخر هفته

بازارهای آخر هفته

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb5-مرکز خرید خیابان پیاده روی پوکت(Walking Street shopping in Phuket )

یکی دیگر از مراکز خرید پوکت خیابانیست که در آن پیاده روی می کنند و بازار های زیادی در آن وجود دارد.خیابان  پیاده روی پوکت خیلی پر جنب و جوش می باشد هر یکشنبه در جاده  Thalang در قلب شهرقدیمی پوکت برگزار می شود. این خیابان معروف  به روز شده ای می باشد که در سال 2012 همه  کابل برق در یک راه برای بازگرداندن شکوه و جلال این خیابان عبور کرد این خیابان شبها خیلی جداب می باشد نورافکنی های مختلف باعث جدابیت این خیابان شده است پس هم جاییست برای پیاده روی و هم خرید.

خیابان پیاده روی پوکت

خیابان پیاده روی پوکت

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb6-مرکز خرید سوپر چیپ پوکت ( Supercheap shopping in Phuket)

مرکز خرید سوپرچیپ درست در شمال شهر پوکت واقع شده است.خیلی از افراد هستند که این فروشگاه پر از محصولات را ازشمند می دانند به خوبی به ارزش یک دیدار. این فروشگاه مانند یک انبار وسیع و انباشته از محصولات می باشد که هر محصولی را که تصور کنید در آن پیدا می شود و انواع خرده فروشی ها در آن صورت می گیرد.

سوپرچیپ پوکت

سوپرچیپ پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb7-مرکز خرید کیت دی پوکت (kit Dee shopping in Phuket)

مرکز خرید کیت دی یک فروشگاه خرده فروشی واقع در نزدیکی در ورودی جاده Yaowarat درشهر قدیمی پوکت  است.این یک مرکز خرید برای سوغاتی های آسیایی می باشد و اگر می خواهید برای دوستان خود هدیه بخرید به این فروشگاه مراجعه کنید.این فروشگاه از ساعت 08:00 الی 21:00 باز می باشد.درکیت دی شما می توانید روسری تایلندی ابریشم ، بودا های چوبی برمه، چینی و ژاپنی، لباس ابریشم، لباس هندی، مجسمه قرمز مایل به قهوهای چینی، و خیلی چیزهای دیگر پیدا کرد .

مرکز خرید کیت دی پوکت

مرکز خرید کیت دی پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb8-مرکز خرید فروشگاه ها و نمایشگاه های پوکت (Square and Expo markets shopping in Phuket)

این مرکز خرید خوب و راحتی برای شما عزیزان می باشد در این فروشگاه مغازه ها روبه روی همدیگر قرار گرفته اند و نمایشگاه های کوچکی در این فروشگاه رایج می باشد که در این مرکز خرید انواع خرده فروشی ها صورت می گیرد البته با قیمت و کیفیت مناسب.ساعات کاری این فروشگاه ساعات 10:00 الی 21:00 می باشد.

مرکز خرید فروشگاه ها و نمایشگاه های پوکت

مرکز خرید فروشگاه ها و نمایشگاه های پوکت

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb9-نساجی بان بوران پوکت (Ban Boran Textiles in Phuket)

مرکز خرید نساجی بان مون بوران  یک بوتیک پرنعمت و دنج واقع در جاده  Yaowarat در شهر قدیمی پوکت  است در سال 1998 این فروشگاه باز شد دراین فروشگاه  پارچه واقعی – ابریشم، ابریشم خام، و پنبه وجود دارد جنس پارچه ها در این فروشگاه معروف می باشد.

نساجی بان بوران پوکت

نساجی بان بوران پوکت

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb10-بازار های مرکز شهر و رانونگ روود پوکت (Ranong Road & Downtown Marketsin phuket )

در این مرکز خرید طیف گسترده ای از خرده فروشی ها وجود دارد هر نوع اجناسی که تصور کنید در این مرکز خرید پیدا می شود در این بازار ایستگاه های اتوبوس برای رفت آمد شما موجود می باشد این بازار همه روزه باز می باشد و انوع میوه جات و سبزیجات وجد دارد.

بازار های مرکز شهر ورانونگ روود پوکت

بازار های مرکز شهر ورانونگ روود پوکت

برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور پوکت با این شماره 88744777 تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پوکت،هتل های پوکت،هتل های تایلند،مراکز خرید پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی